Monday, September 29, 2008

Selamat Hari Raya Aidilfitri


Salam selamat hari raya buat semua umat Islam di seluruh dunia.. raya ni, giliran balik ke kampung kau.. yeyy!! so, di kesempatan ini, macam biase2 kita dengar, aku pun nak mintak ampun dan maaf dari hujung rambut ke hujung kuku kaki atas segala macam perbuatan, secara sengaja atau tak sengaja, ape2 aaa yang tak best menyebabkan hati terguris ke.. rase tak best ke, menyusahkan orang ke, ape2 je la.. bila ingat nama aku teringat samting.. kalo mende2 samting tu yang tak best.. maafkan lah aku.. kalo ade utang.. mintak la.. kengkadang terlupa gak aku ni... kalo korang ada utang ngan aku.. haa cepat bayor!! hhehee..


ok la tu aje.. balik raya ni, jalan la elok2.. jalan kaki usha2 la keter yang lalu.. takut gak malang tak berbau, kalo bawak keter gi beraya tu.. hati2. kalo ngantuk.. rehat la dulu..


okesss.. raya tahun ni aku pinjam keter EJ & CS sebab keter aku tak siap lagi.. tapi lepas bukak puasa ngan bapak mertua utk kali keduanya tadi... dia suruh kitorang pakai keter dia plak.. malu lah.. bapak banyak keter tapi anak tak pakai.. hehehe. serba salah plak tak nak ambik.. so, ape2 tengok la esok.. ambik je la jugak kot.. orang tua tu dah beria2 benor suruh pakai keter dia... alhamdulillah.. ramai orang nak membantu time kita dalam kesusahan.. terima kasih semua

No comments: