Friday, August 22, 2008

Paintball


22nd August'08 : Besok, cadangnya nak gi main paintball ngan fellow colleague masa kat koleq dulu.. fuhh!! lame giler aku tak jumpa diorang nih. dah 11 tahun aa tahun ni lepas kitorang sesame kat koleq dulu. tapi gathering tembak2 weekend ni tak ramai sangat yang join..

memula plan hari ahad lepasnyer, tapi sebab kapten cikkam tak book awal2 terpaksa la ditunda ke satu tarikh baru.. ari sabtu ni iaitu esok.. kira second time la utk aku main game ni.. dulu main pun masa kat cherating, masa teambuilding TM Net. banyak gak aku kena tembak.. tah sape tah tembak aku, rasenyer bebudak aku gak kot.. lahanat tul, saje target kat paha.. abih birat2!!

Tapi tak pernah menang pun la main ni.. so, esok tengok laa.. larat lagi ke idak.. semuga tak cedera parah.. amin..

No comments: